• تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1398 - 11:54
  • کد خبر : 12004
  • چاپ خبر

درخواست ریاست بانک کشاورزی راور از مردم

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ریاست بانک کشاورزی آقای کاربخش درگفتگو با خبرنگار راور سلام اظهارداشت: از مردم عزیز، راور خواهشمندم امور بانکی خود را غیرحضوری انجام دهند. وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ریاست بانک کشاورزی آقای کاربخش درگفتگو با خبرنگار راور سلام اظهارداشت: از مردم عزیز، راور خواهشمندم امور بانکی خود را غیرحضوری انجام دهند.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ، از مشتریان گرامی بانک ها استدعا داریم برای حفظ سلامتی خود ، تا آنجا که ممکن است امور بانکی شان را با استفاده از انواع سامانه ها و اپلیکیشن های بانکی انجام دهند و از مراجعه حضوری به شعب خودداری نمایند.

کاربخش بیان کرد: خوشبختانه تمامی بانک های کشور سامانه ها و نرم افزارهایی را به مشتریان خود ارائه نموده اند که قابلیت های فراوانی دارد و افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک ها بی نیاز می سازد .

وی با اشاره به ضرورت پیشگیری از بیماری کرونا در جامعه تاکید کرد: همه ما باید کمک کنیم تا این بیماری از کشورمان ریشه کن شود و شبکه بانکی کشور و مشتریان گرانقدر آنها در این مسیر می توانند کمک شایان توجهی به کشور نمایند.

ریاست بانک کشاورزی راور افزود: کارمندان  بانک‌ها به‌خاطر ارتباط مستقیم با مشتریان و تماس با پول بیشتر در معرض خطر قرار دارند.

کاربخش در پایان از مردم خواست ضمن رعایت آرامش و نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، درخانه بمانند و مردم از حضور در مکان‌های شلوغ و پرتردد مثل بانکها تا حد امکان خودداری کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.