• تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 5:17
  • کد خبر : 13908
  • چاپ خبر

خط سوم تولید آهن اسفنجی سال آینده در راور به بهره برداری می رسد

نماینده مردم کرمان و راور گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده خط سوم تولید آهن اسفنجی در طول یک سال آینده نصب و راه اندازی می شود. محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر جمعه در بازدید از کار خانه فولاد راور با بیان اینکه اتفاقات خوبی در این ایام برای کارخانه فولاد راور رقم خورد، اظهار

نماینده مردم کرمان و راور گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده خط سوم تولید آهن اسفنجی در طول یک سال آینده نصب و راه اندازی می شود.

محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر جمعه در بازدید از کار خانه فولاد راور با بیان اینکه اتفاقات خوبی در این ایام برای کارخانه فولاد راور رقم خورد، اظهار کرد: خط اول تولید آهن اسفنج با ظرفیت ۳۵ هزار تن به بهره برداری رسید.

وی گفت: خوشبختانه محصول تایید شده آهن اسفنج کیفیت خوبی دارد و از استانداردهای بالایی برخوردار است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده، دو ماه آینده شاهد بهره برداری از خط دوم آهن اسفنجی به میزان ۳۵ هزار تن خواهیم بود که ظرفیت موجود را به دو برابر افزایش می دهد.

وی تاکید کرد: برای خط سوم برنامه ریزی شده در طول یک سال آینده نصب و راه اندازی شود و پیش بینی می شود تا سال آینده بتوان برای بهره برداری از خط سوم برنامه ریزی کنیم.

پورابراهیمی ادامه داد: مجموع آهن اسفنجی تا سال آینده به حدود ۱۰۵ هزار تن خواهد رسید که موازی با تولید آهن اسفنجی در این مجتمع تولید آهن اسفنجی در مجتمع اقتصادی شهرستان راور برنامه ریزی برای ایجاد واحد تولید بیلت در این منطقه انجام شده و با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن کار نهایی صورت گرفته است.

پورابراهیمی گفت: از یک ماه آینده برنامه اجرایی و عملیاتی ایجاد تولید بیلت در راور آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود حدود ۵۸۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به کار گرفته خواهد شد.

وی افزود: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان در این طرح سرمایه گذاری شده است و طرف مدت ۱۶ ماه طبق توافق انجام شده قرار است که کار تحویل شود. این اقدام به تکمیل زنجیره فعالیت های این واحد صنعتی در راور کمک می کند.

وی تاکید کرد: بعد از اینکه ظرفیت آهن اسفنجی کامل شد آغاز بهره برداری از مجموعه بیلت هایی که طراحی شده عملیاتی می شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: همزمان با این کار اقدام مربوط به فرایند پس از تولید بیلت در دستور کار قرار گرفته و دو گزارش تهیه لوله های بدون درز و پودر الیاژی تهیه شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه اقدامات در راستای رفع محرومیت از شهرستان راور انجام است.

وی از مدیر و مسولان شرکت فولاد و فرماندار راور تقدیر کرد و افزود: بیش از ۹۰ درصد از نیروهائی که در این مجموعه مشغول به کارند، بومی هستند.

منبع: بازار

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.