• تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 - 10:05
  • کد خبر : 13536
  • چاپ خبر

تکمیل محور کرمان – راور – دیهوک ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: اعتبارات هزینه شده براساس سال قرارداد در محور کرمان – راور – دیهوک تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که باقی مانده این محور بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد. “علی حاجی زاده” امروز ۱۰ بهمن ماه در سفر استاندار

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: اعتبارات هزینه شده براساس سال قرارداد در محور کرمان – راور – دیهوک تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که باقی مانده این محور بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد.

“علی حاجی زاده” امروز ۱۰ بهمن ماه در سفر استاندار کرمان به شهرستان راور و در حاشیه بازدید استاندار از باند دوم محور کرمان – راور – دیهوک در بخش کوهساران اظهار کرد: این پروژه ملی است که بخشی از آن که مسیر کرمان – زرند است، بزرگراه احداث شده است.

وی افزود: بخشی از محور از چترود به راور و دیهوک ادامه دارد و در مجموع ۱۸۰ کیلومتر از این پروژه در استان کرمان قرار دارد.

حاجی زاده تصریح کرد: این پروژه از سال ۸۹ آغاز شده و تاکنون ۱۱۰ کیلومتر آن قرارداد منعقد شده و برای باقیمانده مسیر قرارداد تکمیلی دنبال می شود.

وی بیان کرد: در پروژه محور کرمان – راور – دیهوک در شش قطعه پیمانکار داریم و پیشرفت فیزیکی این پروژه ملی ۵۷ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: اعتبارات هزینه شده براساس سال قرارداد تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که باقی مانده این محور بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد.

وی اظهار کرد: بهترین اعتبار اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان امسال و ۵۲ میلیارد تومان بوده که اعتبارات ما برای تکمیل این پروژه جواب نمی دهد و باید به سمت استفاده از ماده ۵۶ قانون الحاق بودجه برویم و باید بانک های استان همکاری کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.