• تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 20:24
  • کد خبر : 13560
  • چاپ خبر

بهره برداری بخش اعظمی از محور کرمان_راور_دیهوک تا پایان دولت دوازدهم

محمد اسلامی در سفر خود به راور از بهره برداری بخش اعظمی از محور کرمان_راور_دیهوک تا پایان دولت دوازدهم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به استان کرمان پس از افتتاح طرح های توسعه فرودگاه کرمان امروز عصر بمنظور بازدید از باند دوم در حال اجرای محور

محمد اسلامی در سفر خود به راور از بهره برداری بخش اعظمی از محور کرمان_راور_دیهوک تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به استان کرمان پس از افتتاح طرح های توسعه فرودگاه کرمان امروز عصر بمنظور بازدید از باند دوم در حال اجرای محور کرمان_راور_دیهوک به راور آمد.

وزیر راه و شهرسازی با حضور در فرمانداری راور در جمع مسئولین و خبرنگاران گفت: از مهم ترین کارهای انجام شده در امروز بازدید از محور کرمان_راور_دیهوک است، پروژه مهمی که هم مورد مطالبه مردمی و هم جز اولویت های وزارت راه و شهرسازی است.

اسلامی بیان کرد: در سال جهش تولید این پروژه را در زمره پروژه های ممتاز قرار دادیم تا با تامین منابع این محور چهار خطه را تا راور به انتها و بهره برداری رسانده و همچنین تا دیهوک برسانیم.

وی افزود: بخش های زیادی از این پروژه آماده بهره برداری شده و در فرصت خدمتی که دولت دوازدهم دارد ان شا الله بخش های اعظمی را افتتاح می کنیم و حداکثر باقی مانده آن در سال آینده به افتتاح خواهد رسید.

انتهای پیام/ کارگرزاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.