• تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 18:03
  • کد خبر : 13326
  • چاپ خبر

بهره برداری از پروژه کنترل رواناب برای اولین بار در راور

محمد جوکار رئیس اداره منابع طبیعی راور خبر داد: در بارندگی های اخیر شهرستان راور از پروژه کنترل رواناب برای اولین بار بهره برداری شد. به گزارش” پایگاه خبری راورسلام “؛ محمد جوکار رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان راور گفت: در بارندگی اخیر که از روز پنجشنبه بیست و دوم آبان ماه جاری آغاز و

محمد جوکار رئیس اداره منابع طبیعی راور خبر داد: در بارندگی های اخیر شهرستان راور از پروژه کنترل رواناب برای اولین بار بهره برداری شد.

به گزارش” پایگاه خبری راورسلام “؛ محمد جوکار رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان راور گفت: در بارندگی اخیر که از روز پنجشنبه بیست و دوم آبان ماه جاری آغاز و تا صبح روز شنبه ادامه داشت، پروژه های بیابان زدایی کنترل رواناب که در سمت غرب شهر راور اجرا شده، مورد بهرهبرداری قرار گرفت و با آبگیری گورابها ضمن افزایش نفوذ آب به سفره های زیرزمینی از بروز خسارت سیل و ورود آن به داخل شهر جلوگیری شد.

جوکار افزود: این پروژه ها شامل سه هزار و چهارصد هکتار از عرصه های طبیعی به تعداد شش هزار و هشتصد عدد گوراب میباشد و در سمت غرب تا بخشی از جنوب شهر راور توسط شرکت تعاونی فراگیر بهار گستر منابع طبیعی راور اجرا شده است.

وی ادامه داد: براساس گزارش هواشناسی در بارندگی های اخیر بیست و نه میلی متر باران در محدوده شهر و چهل و شش میلی متر در منطقه فیض آباد راور نازل شده که با بهره برداری از پروژه کنترل رواناب بیش از پانصد هزار متر مکعب از رواناب ها کنترل و به سفره های زیرزمینی نفوذ داده شده است.

انتهای پیام/ کارگرزاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.