• تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 20:03
  • کد خبر : 13348
  • چاپ خبر

برگزاری نشست خبری فرمانده سپاه راور با حضور اصحاب رسانه شهرستان

“بسیج لشکر مخلص خداست” به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ در راستای اطلاع رسانی برنامه های هفته بسیج، نشست خبری فرمانده سپاه راور با حضور اصحاب رسانه شهرستان راور برگزار شد. در این نشست سرهنگ پاسدار غلامرضا عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور به کارنامه بسیج در دوران دفاع مقدس و هم چنین عصر حاضر

“بسیج لشکر مخلص خداست”

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ در راستای اطلاع رسانی برنامه های هفته بسیج، نشست خبری فرمانده سپاه راور با حضور اصحاب رسانه شهرستان راور برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار غلامرضا عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور به کارنامه بسیج در دوران دفاع مقدس و هم چنین عصر حاضر اشاره کرد که نقش بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس ؛ سازندگی ومحرومیت زدایی غیر انکار پذیر است و از آغاز شیوع بیماری کرونا در کشور همواره پیشتاز حرکت های جهادی بوده است و با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه نموده است
وی هم چنین بیان کرد: که بسیجیان نعمت های الهی هستند که امروزه بعضی از کشور ها از بسیج الگو گرفته مثلا در سوریه و عراق یمن که با زحمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این امر صورت گرفته است .
فرمانده سپاه راور بیان کرد: که ان شاالله در هفته بسیج بتوانیم از زحمات بسیجیان تقدیر کنیم وی در قسمتی از سخنان خود به فرهنگ بسیجی اشاره کرد که بنده افتخار می کنم که فرهنگ بسیجی الان فرهنگ غالب دنیاست هر جا بسیجی وارد میدان شده در آن میدان و کارزار افتخار آفرینی میکند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راور افزود: واضح است که نقش بسیجیان درکنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار درکمک و مساعدت به مردم در بلایای طبیعی چون سیل وزلزله وامروز اهتمام جدی باکرونا حقیقتا کم نظیر و شایسته تقدیر است.
عبدالهی در پایان افزود: اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف راورکه حقیقتا در دوران دفاع مقدس بسیجی وار با شایستگی هرچه تمام تر مبارزه کردند از درگاه خداوند قادر برای همگان آرزوی سلامتی توفیق و سربلندی دارم.

انتهای پیام/کارگرزاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.