• تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 - 21:53
  • کد خبر : 11907
  • چاپ خبر

برگزاری نشست بصیرتی در راور

به گزارش پایگاه خبری راور سلام ؛ در ششمین روز از ایام الله دهه فجر نشست بصیرتی با موضوع انتخابات با سخنرانی دکتر مسلمی با حضور فرمانده سپاه، اعضای شورای شهر، روسا و کارمندان ادارات، معلمین، جمعی از بسیجیان و سایر مردم و مسئولین در محل زائر سرای ناحیه مقاومت شهرستان راور برگزار گردید. دکتر

به گزارش پایگاه خبری راور سلام ؛ در ششمین روز از ایام الله دهه فجر نشست بصیرتی با موضوع انتخابات با سخنرانی دکتر مسلمی با حضور فرمانده سپاه، اعضای شورای شهر، روسا و کارمندان ادارات، معلمین، جمعی از بسیجیان و سایر مردم و مسئولین در محل زائر سرای ناحیه مقاومت شهرستان راور برگزار گردید.

دکتر مسلمی ضمن بیان خاطراتی از انتخابات گذشته و ذکر یک سری از اشتباهات صورت گرفته در گذشته توسط مردم و مسئولین از مردم خواست درست انتخاب کنند و اگر نمی شناسند به معتمدین و لیست دهندگان مومن و انقلابی اعتماد کنند و رای دهند.

وی فرمود: افرادی را که انتخاب می کنید بر اساس شاخصه های حضرت آقا انتخاب کنید که مشکلات اخیر را نداشته باشید. کسی را انتخاب کنید که کشور را به دشمن نفروشد، مردمی و ساده زیست باشد، زجر کشیده و درد کشیده باشد.

مسلمی در سخنان خود گفت: fatf  یک ظلم تمام عیار در کشور است که استقلال کشور را زیر سوال می برد باید بررسی کنید چه کسی از این لایحه حمایت کرده و چه کسی حمایت نکرده است سپس رای دهید.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.