• تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 - 22:12
  • کد خبر : 12485
  • چاپ خبر

استاندار کرمان هشدار داد / پلمب فروشگاه‌ها و اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند

به گزارش پایگاه خبری راور سلام ؛ محمدجواد فدائی در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: بعد از این نمی توانیم محدودیت قائل بشویم و بنا به اعلام مسئولان یک تا دو سال آینده با بیماری کرونا دست به گریبان هستیم و رییس جمهور اعلام کردند تا پایان امسال درگیر هستیم. وی افزود: با این

به گزارش پایگاه خبری راور سلام ؛ محمدجواد فدائی در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: بعد از این نمی توانیم محدودیت قائل بشویم و بنا به اعلام مسئولان یک تا دو سال آینده با بیماری کرونا دست به گریبان هستیم و رییس جمهور اعلام کردند تا پایان امسال درگیر هستیم.

وی افزود: با این وضعیت دیگر تعطیلی اصناف، ادارات و کنترل مسیرها عملی و موثر نیست و تنها راهی که می ماند و باید خیلی جدی گرفته شود، کنترل پروتکل های بهداشتی است.
فدائی تصریح کرد: اگر می خواهیم فروشگاهی را تعطیل کنیم، با بازدید و به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعطیل شود و باید تخلفات تعریف شود.
استاندار کرمان بیان کرد: باید همه تاکید بر کنترل اجرای ضوابط بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی باشد و در حال حاضر تقریبا براساس مصوبات ستاد ملی همه فعالیت ها از سر گرفته می شود و قرار است کنسرت ها و سینماها نیز بازگشایی شود.
وی با بیان اینکه برای کنترل مبادی ورودی شهرها باید از مرکز مجوز داشته باشیم، افزود: فروشگاه و صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، بسته می شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.