• تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 1:14
  • کد خبر : 12053
  • چاپ خبر

اتمام عملیات لایه روبی منازل سیل زده جنوب کرمان توسط گروه های جهادی/به کار گیری نیروهای بومی راهکارمقابله باکرونا درامر امداد رسانی

ناصر بهروز گفت: گروه های جهادی در منطقه موفق به خارج کردن گل و لای از منازل سیل زده شده اند، به منظور پیش گیری از شیوع کرونا در منطقه از نیروهای جهادی بومی شهرستان های رودبار و کهنوج برای امداد رسانی استفاده شده است. ناصر بهروز در ارتباط با فعالیت گروه های جهادی دانشجویی

ناصر بهروز گفت: گروه های جهادی در منطقه موفق به خارج کردن گل و لای از منازل سیل زده شده اند، به منظور پیش گیری از شیوع کرونا در منطقه از نیروهای جهادی بومی شهرستان های رودبار و کهنوج برای امداد رسانی استفاده شده است.
ناصر بهروز در ارتباط با فعالیت گروه های جهادی دانشجویی در مناطق سیل زده جنوب کرمان به خبرنگار راه آرمان گفت: با توجه به وقوع سیل در منطقه جازموریان مجموعه سپاه ثارلله استان کرمان همه دستگاه ها و یگان های خود را در اولین ساعات وقوع حادثه به منطقه اعزام کرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار کرد: ماموریت سپاه ثارلله در حوزه خدمات رسانی به مردم سیل زده و رفع مشکلات پیش آمده بر اثر سیل است.
وی افزود: اقداماتی که در حال حاضر توسط این مجموعه در حال انجام است شامل بازگشایی راه ها توسط مجموعه بسیج مهندسین سپاه و لشکر، بخش دیگر مربوط به خدمات رسانی به مردم بوده که توسط گروه های جهادی در حال انجام است.
بهروز ابراز کرد: لایروبی، تخلیه آب از منازل، اقدامات بهداشتی و درمانی، ضدعفونی کردن منازل و معابر، توزیع اقلام مورد نیاز مردم توسط گروه های جهادی در حال انجام است.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان برای جلوگیری از گسترش بیماری در منطقه از نیروهای جهادی بومی منطقه کهنوج و رودبار برای کمک رسانی به سیل زدگان استفاده شده است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۰ نفر در قالب گروه های جهادی در حال امدادرسانی به سیل زدگان است، تاکنون این گروه ها موفق به خروج گل و لای از منازل مسکونی شده اند.
بهروز یادآور شد: در حال حاضر مهم ترین نکته بازگشت ساکنان به منازل مسکونی است و در تلاش هستیم با شستشو و ضدعفونی منازل، خانه ها را آماده سکونت کنیم، نیازمندی های پوشاکی و تغذیه ای اهالی منطقه نیز تامین شده است.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان تصریح کرد: برخی منازل مسکونی و بناها نیازمند مرمت و بازسازی هستند و در چند روز آینده به همت گروه های جهادی عملیات بازسازی آغاز می شود.
وی ابراز کرد: پیش از این دسترسی به برخی روستاها به علت قطعی راه های ارتباطی امکان پذیر نبود، با همت یگان مهندسی سپاه این راه ها بازگشایی شده و عملیات امدادرسانی به این مناطق انجام می شود.
بهروز در پایان خاطرنشان کرد: گروه های جهادی تا زمانی که مردم نیازمند امدادرسانی باشند در منطقه حضور خواهند داشت و تا پاک سازی کامل، منطقه را ترک نخواهند کرد

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.