• تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 22:31
  • کد خبر : 12943
  • چاپ خبر

ابرازعشق ایرانیها به رهبرانقلاب، رسانه های معاند را کر و‌ کور کرد! ابرازعشق ایرانیها به رهبرانقلاب، رسانه های معاند را کر و‌ کور کرد!

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای اخیر و در آستانه عید غدیر خم، در فضای توئیتر فارسی، جریانات ضد انقلاب که در چندهفته اخیر کلیدواژه های متعددی را داغ کرده و به جریان سازی علیه نظام اسلامی و به طور خاص علیه رهبر انقلاب مشغول

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای اخیر و در آستانه عید غدیر خم، در فضای توئیتر فارسی، جریانات ضد انقلاب که در چندهفته اخیر کلیدواژه های متعددی را داغ کرده و به جریان سازی علیه نظام اسلامی و به طور خاص علیه رهبر انقلاب مشغول بودند کاملا به حاشیه رفتند. کارزار توئیتری «لبیک یاخامنه ای» موفق شد با رکورد حضور ۳۰ ساعته درمیان ده ترند برتر توئیتر جهانی رتبه سوم جهان را هم به دست آورد.

دهها هزار کاربر با انتشار میلیونی مطالب مرتبط با رهبر انقلاب پاسخ محکمی به موج عملیات روانی اخیر معاندین علیه نظام و رهبرى دادند و طى چند روز گذشته فضای توئیتر بازتاب دهنده تجدید بیعت ایرانیها با ولیّ زمانشان بود اما رسانه های ضدانقلاب و غربزدگان داخلی که موج سازیهای عمدتا رباتیک خود را با پروپاگاندا به عنوان صدای ملت ایران معرفی میکردند، اکنون که به حاشیه رفتند، صداى مردم دراین تجدید بیعت جهانی را بایکوت کردند.

ابراز عشق ایرانیها به امیرالمومنین در شب عید غدیر، در کمپین LiveLikeAli# که جزو ده ترند برترجهان شد، نیز توسط ضدانقلاب سانسور شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.