• تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 20:44
  • کد خبر : 12962
  • چاپ خبر

آتش سوزی در بیش از ۱۵ هکتار مراتع بخش کوهساران

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ اژدری فرماندار راور و رئیس کمیته اطفا حریق و مدیریت بحران شهرستان از آتش سوزی ۱۵ هکتار مراتع بخش کوهساران خبرداد و گفت: تیمی از کارکنان منابع طبیعی راور پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع آتش در اراضی ملی روستای شاهزاده محمد از توابع بخش کوهساران شهرستان راور

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ اژدری فرماندار راور و رئیس کمیته اطفا حریق و مدیریت بحران شهرستان از آتش سوزی ۱۵ هکتار مراتع بخش کوهساران خبرداد و گفت: تیمی از کارکنان منابع طبیعی راور پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع آتش در اراضی ملی روستای شاهزاده محمد از توابع بخش کوهساران شهرستان راور به همراه تعدادی از مردم محلی به سرعت در منطقه حاضر شدند و پس از سه ساعت تلاش بی وقفه موفق به اطفا حریق شدند.


وی افزود: علت آتش سوری در دست بررسی است. ولی بر اساس گزارش های اولیه احتمال عامل انسانی غیر عمدی از دیگر عوامل قوی تر است.


اژدری گفت: این بخش از مرتع که دچار حریق شد دارای پوشش درمنه، گون، تربیت، کلاه میر حسن و تعدادی درختان جنگلی زارچ (زرشک وحشی) بود که متاسفانه حدود ۱۵ هکتار از این پوشش در آتش سوخت.


فرماندار راور از همه مردم بویژه روستائیان و مرتعداران خواست: که در حفاظت از اراضی ملی مراقبت بیشتری داشته باشند و از ورود افرادی که به قصد بهره برداری غیر مجاز از گیاهان دارویی و یا شکار حیوانات وارد مراتع و جنگل ها میشوند به جد جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.