• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 11:03
  • کد خبر : 13803
  • چاپ خبر

عدم استقبال سالمندان راوری از تزریق واکسن کرونا

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، طبق جلسه ای که صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و مسئولین ادارات برگزار شد، دکتر سعید پیشگویی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور بیان کرد:ویروس کرونا بحث مهم و اول کشور است. دکتر پیشگویی گفت: در هفته گذشته، آمار مبتلایان

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، طبق جلسه ای که صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و مسئولین ادارات برگزار شد، دکتر سعید پیشگویی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور بیان کرد:ویروس کرونا بحث مهم و اول کشور است.

دکتر پیشگویی گفت: در هفته گذشته، آمار مبتلایان به کرونا نسبت به هفته های قبل بالاتر بوده است، و علت آن عدم رعایت بهداشت، مهمانی و برگزاری مراسم عروسی بوده است.

وی افزود:ما نماینده و مسئول اداره هایی هستیم که افراد زیادی تحت پوشش ما هستند و هر کدام از ما می‌توانیم پیام رسان خوبی در مورد واکسینه شدن و رعایت بهداشت باشیم که پیک پنجم کرونا به شهرستان راور نرسد.

پیشگویی در رابطه با واکسیناسیون سالمندان در راور گفت: از ۴۴۴٨ نفر سالمند در شهرستان راور ٩١٣ نفر واکسن را تزریق کردند و تنها ٢۵ درصد جامعه هدف ما واکسینه شدند که این آمار نسبت به شهرستان های دیگر بسیار پایین است.

وی در ادامه تاکید کرد:شاید علت عدم مراجعه ترس از عوارض واکسن است، که می‌توان گفت علت این ترس تبلیغات سوء علیه واکسیناسیون در فضای مجازی میباشد.

مدیر شبکه بهداشت راور اظهار کرد:عوارض واکسن کرونا، به مراتب کمتر از خود بیماری است و عوارض خفیفی از قبیل تب و لرز و سر درد های خفیف دارد که طی چند روز اول برطرف می‌شود

در پایان دکتر پیشگویی با توجه به نزدیک شدن واکسیناسیون عمومی از مسئولین ادارات در خواست کرد مرکزی را برای انجام واکسیناسیون خارج از بیمارستان به مدت یک سال در اختیار شبکه بهداشت قرار دهند تا مردم راور با آرامش خاطر برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.