• تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 11:45
  • کد خبر : 14926
  • چاپ خبر
رئیس منابع طبیعی شهرستان راور:

برخورد قاطع با هر گونه بهره برداری غیرمجاز گیاهان دارویی

به گزارش پایگاه خبری راورسلام صادقی رئیس منابع طبیعی راور گفت: با توجه به ممنوعیت بهره برداری و برداشت گیاهان دارویی در سالجاری،گشت زنی های مستمر و‌شبانه روزی توسط پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان راور به منظور برخورد با متخلفین و افراد سود جو در دستور کار قرار گرفته است. وی بیان کرد: در همین

به گزارش پایگاه خبری راورسلام صادقی رئیس منابع طبیعی راور گفت: با توجه به ممنوعیت بهره برداری و برداشت گیاهان دارویی در سالجاری،گشت زنی های مستمر و‌شبانه روزی توسط پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان راور به منظور برخورد با متخلفین و افراد سود جو در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در همین راستا طی گشت زنی در اراضی ملی و مرتعی روستاهای گزک و جرک از توابع بخش کوهساران شهرستان راور نسبت به شناسایی و برخورد با دو نفر متخلف اقدام و ضمن ضبط محموله آویشن ،متخلفین جهت انجام روال قانونی به محل دفتر واحد منابع طبیعی شهرستان واقع در مرکز بخش کوهساران فراخوانده شدند.

صادقی در پایان گفت: لازم بذکر است شهرستان راور و بویژه بخش کوهساران دارای تنوع  زیاد گیاهان دارویی همچون آنغوزه تلخ ،آنغوزه شیرین،آویشن،زیره سیاه و… میباشد که از این حیث بعد از شهرستان کرمان ،در رتبه دوم را دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.