• تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 15:19
  • کد خبر : 14103
  • چاپ خبر

پیام تبریک رئیس کمیته امداد راور به مناسبت هفته بسیج

به گزارش راور سلام؛ حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در پیامی این هفته را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد: بسمه تعالی “بسیج لشکر مخلص خداست… و این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

به گزارش راور سلام؛ حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در پیامی این هفته را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

“بسیج لشکر مخلص خداست… و این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

حضور سازمان یافته مردم به عنوان بسیج در صحنه های مختلف در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کارکردهای متعددی را برای بسیج به همراه داشته و این بنیاد به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی همواره در کانون توجه قرار دارد.

امروز که در یک جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی با دشمن قرار گرفتیم بیش از گذشته نیازمند حضور جدی و همه جانبه مردمی در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی هستیم و بسیج تا حد زیادی این نیاز را فراهم کرده است.

مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز در خصوص جایگاه بسیج فرمودند: “بسیج یعنی متن مردم، آن مردمی که می توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت.”

پر واضح است که نقش بسیج در کنار دستگاه های خدمتگذار از جمله کمیته امداد در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کمک های مومنانه، همایش ایران همدل، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و طی دوسال اهتمام جدی در مبارزه با کرونا حقیقتا کم نظیر و شایسته تقدیر است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه همه بسیجیان شهرستان راور تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسالت می نمایم.”

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.