• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1399 - 12:12
  • کد خبر : 12603
  • چاپ خبر

وضعیت نامناسب آسفالت جاده های شهرستان

از زیر ساخت های هرشهرستان جاده های مواصلاتی آن شهر می باشد که متاسفانه شهرستان راور علیرغم موقعیت استراتژیکی که دارد وصل کننده سه استان کرمان، یزد وخراسان جنوبی وقرار گرفتن در مسیر زائران امام هشتم (ع) وزائران قبر سردار دلها از این نعمت هم محروم است. تصویر بالاگوشه ای از جاده راور_کرمان دوراهی ریحان

از زیر ساخت های هرشهرستان جاده های مواصلاتی آن شهر می باشد که متاسفانه شهرستان راور علیرغم موقعیت استراتژیکی که دارد وصل کننده سه استان کرمان، یزد وخراسان جنوبی وقرار گرفتن در مسیر زائران امام هشتم (ع) وزائران قبر سردار دلها از این نعمت هم محروم است.

تصویر بالاگوشه ای از جاده راور_کرمان دوراهی ریحان روبروی مجتمع رفاهی آستان قدس رضوی است،که جاده به علت عبور ماشین های سنگین وضعیت نابسامانی دارد ودر صورت عدم رسیدگی به آن ممکن است در آینده برای خودرو های عبوری حادثه خیز باشد.می طلبد که متولیان این امر به فکر ترمیم آسفالت جاده باشند،تا شاهد اتفاقات ناگوار دراین جاده نباشیم.

البته ناگفته نمامد که این تنها جاده ناهموار منتهی به شهرستان نیست ،جاده راور_دیهوک نیز که یک جاده ترانزیتی است خودبه یک تراژدی تبدیل شده است. وسالها که وضعیت اسفناک آن نارضایتی مسافرانی که ازاین راه گذر کرده اند را به دنبال داشته وهمچنان علیرغم قول هایی که مسئولین داده اند, وضعیت این جاده در پرده ای از ابهام است.

بنابراین اگر مردم از وضعیت جاده های شهرستان گلایه داشته باشندبه حق است.

درپایان به اطلاع مسئولین برسانیم ,که اگر ویروس منحوس کرونا دامن گیر جامعه نشده بود مطمعنا جاده های مواصلاتی شهرستان شلوغ تر از سالهای پیش بود.

چه بسیار مردمی از استان های همجوار, که نیت کرده بودند تعطیلات عید وتابستان امساله به زیارت قبر سردار دلها بروند, اما غافل از اینکه جاده های راور زیر ساخت های لازم برای عبور ومرور خیل عظیم مسافران وزائران را ندارد, که دراین صورت تلفات جاده ای بسیار بیشتری پیش رو داشتیم.

#علاج _واقعه_پیش_از_وقوع_است

کاش مسئولین قبل از وقوع حادثه ناگوار از خواب بیدار شوند

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.