• تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 20:17
  • کد خبر : 13512
  • چاپ خبر

هیچ گروه و رسانه‌ای حق اهانت به اقوام اصیل ایرانی را ندارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ فرد و رسانه‌ای حق توهین به اقوام اصیل ایرانی را ندارد. به گزارش پایگاه خبری راور سلام، به نقل از راه دانا؛ کمال حسین‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: کردها از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین اقوام ایرانی هستند و متأسفانه در رسانه ملی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ فرد و رسانه‌ای حق توهین به اقوام اصیل ایرانی را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، به نقل از راه دانا؛ کمال حسین‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: کردها از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین اقوام ایرانی هستند و متأسفانه در رسانه ملی که از بیت‌المال تأمین می‌شود، شاهدیم که به اقوام اصیل ایرانی توهین می‌شود.

وی خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، تصریح کرد: چرا اجازه می‌دهید که در برنامه‌های صدا و سیما به اقوام اصیل ایرانی توهین شود؟ مگر رهبر معظم انقلاب بارها نفرمودند که توهین به اقوام و مذاهب رسمی کشور، خط قرمز نظام است؟ پس چرا به این توصیه‌ها عمل نمی‌کنید؟

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چطور اجازه می‌دهید که به فرهنگ اصیل ایرانی توهین شود؟ باید بدانید که لباس کردی، لباس غیرت، شهامت و مرادنگی است و ما نمایندگان کرد در مجلس شورای اسلامی به هیچ فردی اجازه نمی‌دهیم که نسبت به این قوم اصیل توهینی سر زبان بیاورد.

حسین‌پور تأکید کرد: لازم است در انتخاب مجریان صدا و سیما دقت نظر شود و همچنین این مجری باید از مردم غیور و انقلابی کرد عذرخواهی کند.

وی همچنین ضمن انتقاد از وضعیت معیشتی مردم، گفت: آقای روحانی! مگر وضعیت معیشتی مردم را نمی‌بینید؟ قیمت کالاهای اساسی هر روز در حال افزایش است و نوسانات بورس مردم را سرگردان کرده که باید این وضعیت ساماندهی شود.

در ادامه جلسه علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: هیچ کس، هیچ گروه و هیچ رسانه‌ای حق اهانت به اقوام اصیل ایرانی را ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کردهای باغیرت، افتخار ایران و انقلاب اسلامی هستند و از رئیس سازمان صدا و سیما درخواست می‌کنم که در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.