• تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 18:04
  • کد خبر : 12360
  • چاپ خبر

همکاری بانهاد های انقلابی یک تحول خوب در کمیته امداد

  به گزارش مجله خبری راور سلام : به نقل از را آرمان : یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان صبح امروز در حاشیه افتتاحیه پروژه های مسکن مددجویی کمیته امداد در روستای ده قاضی کوهپایه اظهار کرد: در استان کرمان بیش از ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد که مستقیما

 

به گزارش مجله خبری راور سلام : به نقل از را آرمان : یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان صبح امروز در حاشیه افتتاحیه پروژه های مسکن مددجویی کمیته امداد در روستای ده قاضی کوهپایه اظهار کرد: در استان کرمان بیش از ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد که مستقیما از کمیته امداد مستمری دریافت می کنند.
وی گفت : از این جمعیت بالغ بر ۶۰ درصد سرپرست خانوار خانم ها هستند که عمده آنان به دلیل فوت سرپرست تحت پوشش قرار گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: نگاه ما در کمیته امداد توانمندسازی است و دراین زمینه برنامه مشترکی با سپاه داریم که ارزش آن از پروژه مسکن بیشتر است.
صادقی، سرپناه و مسکن را از ضروریات برشمرد و ادامه داد: استان کرمان به دلیل پراکندگی برخی از مناطق تنها تامین اعتبار می شوند اما امکان احداث مسکن در آن منطقه نیست البته حجم اعتبار هم مشخص نیست.
وی همکاری با نهادهای انقلابی را یک اتفاق و تحول خوب در کمیته امداد تلقی و بیان کرد: ما با افتخار می گوییم بسیاری از مددجویان فکر نمی کردند زمانی زیر یک سقف خانه زندگی کنند و این در حالیست که خیلی ها در زیر سقف کپر هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: خیلی دردها در جامعه وجود دارد که در همین شهرکرمان در حاشیه شهر همچون شهرک صنعتی، روستای الله آباد، شهرک سعیدی واقعا فاجعه است.
صادقی اذعان کرد: ما دست بوس بسیجیان و گروه های جهادی هستیم که بسیاری از مشکلات را حل می کنند.
وی با اذعان اینکه گاهی اوقات در برخی مناطق می خواهیم مسکنی احداث کنیم بسیاری موانع بر سر راه ما قرار می گیرد، افزود: کمیته امداد برای اجرای پروژه های خود نیاز به آموزش فرهنگی مردم منطقه دارد که امید در این زمینه اعتباری در نظر گرفته شود.
مدیرکل کمیته امداد تصریح کرد: این پروژه ها (مسکن مددجویان) نیاز به همراهی و مشارکت مردمی دارد و امید که در چند ماه آینده به اتمام برسند.
صادقی ابراز کرد: در زمینه اشتغال با کمک بسیج سازندگی تعدادی گوسفند خریداری و در اختیار مددجویان قرار گرفت که درآمد خوبی حاصل شد.
وی به احداث نیروگاه های خورشیدی در منطقه کوهپایه اشاره کرد و گفت: حاشیه های شهر بهترین محل برای تولید انرژی پاک است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: ۳۰ میلیون تومان تسهیلات جهت تولید انرژی خورشیدی در اختیار مددجویان قرار گرفت که آنان توانستند ماهیانه یک و نیم میلیون تومان برق به دولت بفروشند.
صادقی، نقش کمیته امداد را در اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت برشمرد و بیان کرد: ۳۰ طرح دامپروری در استان در زمینه پرورش شتر، گوسفند، شترمرغ جهت تولید گوشت، شیر و پشم اجرا شده است.
وی از سامانه خرید کالای دیجیتالی (خریداری مجازی) خبر داد و اذعان کرد: تمام محصولات مددجویان به صورت تضمینی در هر جای از کشور که باشند خریداری می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان فرش مددجویان فروخته شد.
صادقی خاطرنشان کرد: ما برای خرید و فروش محصولات مددجویان اجازه نمی دهیم دلالان وارد شوند.
وی در انتها یادآور شد: ۴۰ درصد اشتغال کشور توسط کمیته امداد تنها با ۲ درصد تسهیلات ایجاد شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.