• تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 15:04
  • کد خبر : 13255
  • چاپ خبر

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان راور با حضور جمعی از خبرنگاران

به منظور اطلاع رسانی برنامه های اجرایی هفته ناجا،نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان راور با حضور جمعی از خبرنگاران محلی و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان راور برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری راور سلام ؛ سرهنگ علیرضا سوری ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و تقدیر و تشکر از حضور

به منظور اطلاع رسانی برنامه های اجرایی هفته ناجا،نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان راور با حضور جمعی از خبرنگاران محلی و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان راور برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام ؛ سرهنگ علیرضا سوری ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و تقدیر و تشکر از حضور آنان گفت:پلیس خود را به عنوان بخشی از جامعه دانسته و با جلب همکاری سایر اقشار اجتماعی به پیشگیری از جرم پرداخته و برای تامین امنیت و سلامت مردم همواره تلاش خواهد کرد.

این مقام انتظامی در ادامه این نشست به عملکرد شهرستان اشاره کرد و افزود:در بحث کشفیات مواد مخدر در یکسال گذشته ۷۲ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته ایم و در بحث کشفیات سرقت نیز ۸ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش کشفیات داشته ایم.

سرهنگ سوری همچنین ضمن تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان بیان داشت:در مورد تصادفات درون شهری بحمدالله تصادفات فوتی ۶۷ درصد؛تصادفات جرحی ۲۵ درصد و تصادفات خسارتی نیز ۱۲ درصد کاهش داشته ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار هفته ناجا اشاره کرد و افزود: شعار هفته ناجا امسال به عنوان “با هم برای امنیت و سلامت” نامگذاری شده است.

فرمانده انتظامی راور در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌های هفته ناجا پرداخت و گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، اجرای طرح مردم‌یاری در مناطق محروم شهرستان، اهدای خون و… از جمله برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان راور است.

وی افزود: هفته ناجا امسال از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان ماه خواهد بود و با توجه به اوضاع بیماری کووید۱۹ در کشور و به تبع آن در این شهرستان برنامه‌های هفته ناجا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سرهنگ سوری در پایان گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر سازمان‌ها، امنیت پایداری را در سطح جامعه برقرار کرده و همچنین شهروندان می‌توانند در قالب انتقاد، پیشنهاد و حتی شکایت و تقدیر از عملکرد پلیس با شماره ۱۹۷ ما را در پیشبرد اهداف سازمانی یاری نمایند.

قابل ذکر است در پایان این نشست از فعالان عرصه خبر و رسانه با اهداء لوح تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.