• تاریخ انتشار : جمعه 19 اردیبهشت 1399 - 16:05
  • کد خبر : 12329
  • چاپ خبر

ممنوعیت تجمعات و تشدید نظارت ها در شهرستان راور

  به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ اثنی عشری رئیس مرکز بهداشت شهرستان راور گفت: تشدید نظارت بر اصناف و ادارات از فردا در سطح شهرستان اعمال خواهد شد. رییس مرکز بهداشت شهرستان راور با اعلام این خبر افزود بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان برگزاری هر گونه تجمع و مراسم

 

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ اثنی عشری رئیس مرکز بهداشت شهرستان راور گفت: تشدید نظارت بر اصناف و ادارات از فردا در سطح شهرستان اعمال خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان راور با اعلام این خبر افزود بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان برگزاری هر گونه تجمع و مراسم عمومی اعم از تشییع و ترحیم و میهمانی و عقد و … تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.
ایشان افزود کلیه فروشندگان در همه صنوف و بالاخص فروشندگان مواد غذایی ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند.
رییس مرکز بهداشت راور ضمن اعلام تشدید نظارت ها بر ادارات و فروشگاه ها اظهار داشت کلیه هایپرمارکت ها و فروشگاه هایی که مردم در سطح آن تردد دارند ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و ارائه ماسک و دستکش و ماده ضد عفونی کننده در ورودی فروشگاه به مشتریان خود هستند و یا اینکه بایستی الزاما ورود مشتریان به فروشگاه را متوقف و محدود نمایند در غیر اینصورت طبق مصوبه ستاد شهرستان با نصب بنر تخلف بهداشتی پلمپ خواهند شد.
وی در ادامه محدودیت تجمع و فاصله گذاری اجتماعی در کلیه ادارات و اماکن عمومی را یک الزام عنوان و خواستار اقدامات و کنترل های لازم توسط مدیران شهرستان شد.
اثنی عشری در خصوص وضعیت افرادی که تست آن ها مثبت می شود افزود این افراد در صورتی که حالشان مطلوب باشد و شرایط بستری در بیمارستان را نداشته باشند، در حالت ایزوله خانگی قرار خواهند گرفت و الزاما بایستی به مدت ۱۴ روز از حضور و تردد در مجامع عمومی و سطح جامعه خودداری نمایند در غیر این صورت برابر مقررات از سوی مقامات قضایی با آن ها برخورد خواهد شد.
ایشان همچنین از خیرین محترم خواست جهت تامین مایحتاج ضروری بیمارانی که باید در خود قرنطینگی به سر ببرند ضمن هماهنگی با فرمانداری شهرستان حمایت لازم را به عمل آورند .

انتهای پیام/ ک

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.