• تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 18:31
  • کد خبر : 13027
  • چاپ خبر

مرحله سوم کمک های مومنانه در شهرستان راور برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان راور با توزیع ۳۵۰ سبد معیشتی که با کمک خیرین و پایگاههای مقاومت و هیئات مذهبی تهیه گردیده بود برگزار گردید. احمد کارآموز مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان راور با توزیع ۳۵۰ سبد معیشتی که با کمک خیرین و پایگاههای مقاومت و هیئات مذهبی تهیه گردیده بود برگزار گردید.

احمد کارآموز مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور و دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: مرحله اول این رزمایش در ماه مبارک رمضان، مرحله دوم در دهه ولایت و مرحله سوم نیز در دهه اول محرم برگزار گردیده و در صورت مشارکت خیرین در روزهای آینده و با مساعدت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: قرار است مرحله بعدی این رزمایش در مهر ماه با تمرکز بر تهیه لوازم التحریر و البسه و کیف و کفش برای دانش آموزان بی بضاعت برگزار گردد.

کارآموز افزود: برای دهه پایانی ماه صفر و ایام اربعین نیز با کمک خیرین، مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج ، خیریه ها و هیئت های مذهبی و دوست داران اباعبدالله الحسین (ع) مرحله بعدی این رزمایش در حال برنامه ریزی است.

وی در پایان گفت: جا دارد تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم از هیئات مذهبی که با اهداء سبد کالا برای نیازمندان ما را در این مرحله یاری نمودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.