• تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 17:55
  • کد خبر : 13006
  • چاپ خبر

متاسفانه اهتمام لازم به شبکه ملی اطلاعات و تشکیل شورای عالی فضای مجازی نمی‌شود

هبر انقلاب با تاکید بر اینکه متاسفانه اهتمام لازم به شبکه ملی اطلاعات و تشکیل شورای عالی فضای مجازی نمی‌شود، گفتند: بحث ما در مورد فضای مجازی این است که این عرصه از خارج مدیریت و هدایت می‌شود و ما نمی‌توانیم مردم را بی پناه رها کنیم. به گزارش پایگاه خبری راور سلام، به نقل

هبر انقلاب با تاکید بر اینکه متاسفانه اهتمام لازم به شبکه ملی اطلاعات و تشکیل شورای عالی فضای مجازی نمی‌شود، گفتند: بحث ما در مورد فضای مجازی این است که این عرصه از خارج مدیریت و هدایت می‌شود و ما نمی‌توانیم مردم را بی پناه رها کنیم.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، به نقل از “راه آرمان”؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز به مناسبت هفته دولت در ارتباط تصویری با رئیس جمهور و اعضای دولت، اظهار کردند: موضوع فضای مجازی بسیار مهم است؛ ما هم اهمیت فضای مجازی را و اینکه بخشی از زندگی مردم شده است، قبول داریم اما بحث ما در مورد فضای مجازی این است که این عرصه از خارج مدیریت و هدایت می‌شود و ما نمی‌توانیم مردم را بی پناه رها کنیم.

ایشان گفتند : عوامل مسلط بین المللی در فضای مجازی به شدت فعال هستند؛ تأکید مکرر بر شبکه ملی اطلاعات و تشکیل شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی و شرکت روسای سه قوه در آن به همین علت است اما متأسفانه اهتمام لازم به این موضوع نمی شود.

رهبر انقلاب تاکید کردند: شبکه ملی اطلاعات اجزایی دارد که این اجزا از زمان‌بندی ها عقب هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.