• تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 22:39
  • کد خبر : 13966
  • چاپ خبر

شنا در استخر کشاورزی، قاتل جوان راوری

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی راور گفت: صبح امروز متاسفانه یک جوان در استخر کشاورزی روستای دِهوج شهرستان راور غرق شد و جان خود را از دست داد. به گزارش راور سلام؛ روح الله حاج محمد حسنی، مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان راور گفت: صبح امروز غرق شدن یک نفر در استخر کشاورزی روستای دِهُوج به آتش

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی راور گفت: صبح امروز متاسفانه یک جوان در استخر کشاورزی روستای دِهوج شهرستان راور غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش راور سلام؛ روح الله حاج محمد حسنی، مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان راور گفت: صبح امروز غرق شدن یک نفر در استخر کشاورزی روستای دِهُوج به آتش نشانی راور گزارش و پس از حضور عوامل، پیکر بی جان یک مرد جوان از آب بیرون کشیده شد.

وی افزود: این جوان متاسفانه به علت شنا کردن در مکان نامناسب و نداشتن مهارت در شنا، جان خود را از دست داد.

حاج محمد حسنی بیان کرد: متاسفانه بار‌ها مشاهده شده است که در این روز‌های گرم سال، عده‌ای از همشهریان که برخی از آن‌ها؛ حتی به فنون شنا آشنایی ندارند، اقدام به شنا در استخر‌های کشاورزی و سد‌های خاکی می‌کنند که این موضوع، اغلب سبب خسارت جانی به آن ها می شود.

  وی تصریح کرد: بیشترین مکان‌های ثبت شده منجر به غرق شدگی در استان کرمان، مربوط به استخر‌های کشاورزی، سد‌ها (به ویژه سد‌های خاکی)، مسیر رودخانه ها ، تجمع آب در محل آبشار‌ها و سایر مکان‌های نامناسب برای شنا است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.