• تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400 - 12:09
  • کد خبر : 13936
  • چاپ خبر

زنگ خطری در شهرستان راور که شنیده نمی شود

شهرستان راور (باب الرضا) به دلیل قرار گرفتن در مسیر خراسان رضوی شاهد مسافران زیادی از جنوب کشور می باشد و این امر زنگ خطر کرونا را برای این شهرستان به صدا در آورده است. به گزارش”راور سلام”؛ گرچه فصل تابستان در دوران قبل از کرونا با استقبال و مهمان نوازی مردمان شهرستان راور از

شهرستان راور (باب الرضا) به دلیل قرار گرفتن در مسیر خراسان رضوی شاهد مسافران زیادی از جنوب کشور می باشد و این امر زنگ خطر کرونا را برای این شهرستان به صدا در آورده است.


به گزارش”راور سلام”؛ گرچه فصل تابستان در دوران قبل از کرونا با استقبال و مهمان نوازی مردمان شهرستان راور از مسافران به همراه بود اما اکنون ترس از شیوع ویروس منحوس کرونا، نگرانی‌ها را از شروع موج پنجم به دنبال داشته است.
بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شهرستان راور در وضعیت زرد قرار دارد که با شیوع ویروس جهش یافته در استان‌ها و شهرهای همجوار و ورود مسافران و اسکان آن ها در پارک ها و رفت و آمدشان در سطح شهرستان راور، زنگ خطر کرونا را برای این شهرستان به صدا درآورده است.
با توجه به اینکه مسافرت از شهرهای قرمز ممنوع است، اما متاسفانه شاهد ورود این مسافران‌ به شهر راور هستیم و این امر موجب نگرانی شهروندان راوری شده است.
لذا باید مسئولین شهرستان راور برخورد قاطعانه و تصمیم عاجلانه نسبت به گسترش کرونا ناشی از هجوم مسافران را اعمال کرده و اجازه ندهند شهر راور به منطقه قرمز تبدیل شود.
 

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.