• تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 13:13
  • کد خبر : 11983
  • چاپ خبر

روز درختکاری در راور

همزمان با ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری با حضور مالک اژدری فرماندار، سردار ناظری فرماندهی انتظامی استان بهمراه جمعی از پرسنل ستاد انتظامی شهرستان وهمچنین جوکار مدیر منابع طبیعی به طور نمادین چندین درخت در بلوار ورودی شهرراور کاشته شد. مالک اژدری فرماندار راور در حاشیه مراسم روز درختکاری ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی به

همزمان با ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری با حضور مالک اژدری فرماندار، سردار ناظری فرماندهی انتظامی استان بهمراه جمعی از پرسنل ستاد انتظامی شهرستان وهمچنین جوکار مدیر منابع طبیعی به طور نمادین چندین درخت در بلوار ورودی شهرراور کاشته شد.

مالک اژدری فرماندار راور در حاشیه مراسم روز درختکاری ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی به اهمیت درخت و فضای سبز در سلامت انسان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در دنیای امروز شاهد آلودگی های زیست محیطی هستیم یکی از راه های مقابله با این آلودگی ها کاشت درخت و نگهداری از درختانی است که از گذشته به ما به ارث رسیده اند.

وی تاکید کرد: ان شالله همه ی ما بتوانیم با کاشت و نگهداری یک نهال میراثی گرانبها برای آیندگان خود برجای بگذاریم.

اژدری در پایان با اشاره به بیماری کرونا از مردم خواست اصول و نکات بهداشتی را رعایت و حتی المقدور کودکان و سالمندان از خانه های خود خارج نشوند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.