• تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1399 - 18:59
  • کد خبر : 13082
  • چاپ خبر

خطبه های نماز جمعه شهرستان راور/ دل بستن به نتیجه انتخابات آمریکا تصور باطلی است

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ حجت الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور ضمن سفارش به تقوای الهی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امسال همزمان با برگزاری ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در ایران، پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: انتخابات

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ حجت الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور ضمن سفارش به تقوای الهی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امسال همزمان با برگزاری ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در ایران، پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: انتخابات پیش روی آمریکا توسط کارشناسان و صاحب نظران آمریکایی به مجموعه ای از “ترین” ها عنوان شده است، عجیب ترین، بدترین، پرتنش ترین، سرنوشت ساز ترین و… عنوان هایی است که با آن از این انتخابات یاد شده است اما ترامپ گفته است این انتخابات فاسدترین انتخابات است که البته اگر شکست بخورد و رقیبش پیروز شود، فاسدترین انتخابات است.

تویسرکانی بیان کرد: واقعیت مطلب این است که، ترامپ برنده شود یا رقیبش، نقشه راه دشمن تغییر پذیر نیست چرا که آنها به دنبال نقشه های شوم استکباری خود هستند.

وی گفت: متاسفانه عده ای در داخل کشور دلشان را به این خوش کرده اند که اگر ترامپ شکست بخورد آمریکا مجددا به برجام بر می گردد و گشایش هایی در مسائل اقتصادی و معیشتی حاصل می شود که تصور باطلی است.

تویسرکانی عنوان کرد: باید توجه کنیم که همانند گذشته دچار فرصت سوزی و خسارت نشویم، نقشه راه ما کاملا مشخص است ما راهمان را که راه پیشرفت است را ادامه می دهیم و براساس فرمایشات رهبری باتوجه به ظرفیت های داخلی و تکیه به اراده و عزم  ملتی که بارها خود را در بحران ها نشان داده اند کار خود را پیش می بریم و انشاءالله به موفقیت های بزرگی دست پیدا می کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.