• تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 8:40
  • کد خبر : 12136
  • چاپ خبر

حاکمیت گفتمان رهبری بر بسترفضای مجازی اولین اقدام یک فعال رسانه است

به گزارش مجله خبری راور سلام معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: اولین موضوعی که باید به عنوان یک فعال رسانه ای بدانیم امام شناسی و جریان شناسی افکار عمومی است و تلاش بر این که گفتمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بر بستر فضای مجازی حاکم کنیم. به گزارش راه

به گزارش مجله خبری راور سلام معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: اولین موضوعی که باید به عنوان یک فعال رسانه ای بدانیم امام شناسی و جریان شناسی افکار عمومی است و تلاش بر این که گفتمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بر بستر فضای مجازی حاکم کنیم.
به گزارش راه آرمان، عصر امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج رسانه استان کرمان با حضور برخی مسئولین و فعالین فضای مجازی استان و اصحاب رسانه در مهمانسرای سپاه ثارالله استان برگزار شد.
در این مراسم سیاووش مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تشکر از تلاش های مخلصانه مرتضی کارآموزیان، حسین باقری را به عنوان مسئول فضای مجازی و امین رجائی را به عنوان مسئول بسیج رسانه استان کرمان معرفی کرد
سیاووش مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: فضای مجازی به عنوان فضای شیشه ای است که تمامی رفتار و حرکات توسط دیگران دیده می شود از این رو اهمیت این فضا بسیار بالا است خصوصا افرادی که به عنوان مسئول در این فضا کار می کنند.
وی ادامه داد: اگر کوچکترین کلمه ای بدون مطالعه و شناخت انتشار داده شود سبب بهره برداری های متفاوت برداشته می شود که گاهی باعث آسیب رساندن به جبهه خودی هم می شود.
مسلمی تاکید کرد: در فضای مجازی تکنیکال بودن تنها موثر نیست اگر چه یکی از الزامات است اما جریان ساز بودن موضوع بسیار مهم تری است برای مثال اگر نماینده ولی فقیه و یا فرمانده سپاه صحبت کرد باید بدانیم که چه تیتری آن هم با چه حجم از خبر را انتشار دهیم تا بتوانیم در فضای مجازی جریان ساز شویم.
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله با اشاره به این که به دلیل رشد سریع فضای مجازی و تحولات آن باید توانایی خود را افزایش دهیم، بیان کرد: به واسطه آزادی که در فضای مجازی وجود دارد کار بسیار دشوار است از این رو آنچه که در اینجا مهم است اقناع کنندگی است تا بتوان جلب توجه بیشتری نمود.
وی بیان کرد: دنبال جنگ نظامی دشمن نباشد چرا که اکنون در حال جنگ با دشمن هستیم از این رو امروز گسترش وسایل و ساز و برگ های نظامی باید متناسب با فضای کنونی جنگ باشد.
مسلمی با تاکید بر این که دوره های آموزشی، ساز و برگ های نظامی باید مناسبات رفتار دشمن عوض شود، توضیح داد: جنگ شناختی به واقع تغییر ادراکات و دستکاری کردن در محاسبه است لذا عدم شناخت دشمن در شرایط بحرانی باعث شده ما دست به صلاح بزنیم اما بهره برداری ها توسط دشمن انجام می شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: اولین موضوعی که باید به عنوان یک فعال رسانه ای بدانیم امام شناسی و جریان شناسی افکار عمومی است و تلاش بر این که گفتمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بر بستر فضای مجازی حاکم کنیم.
در ادامه این مراسم مرتضی کارآموزیان مسئول سابق بسیج رسانه استان کرمان گفت: آینده پژوهی در عرصه رسانه و فضای مجازی از جمله موضوعات بسیار مهمی است که باید با دقت و تلاش آن را پی گیری کرد.
وی ادامه داد: موضوع دیگری که باید نسبت به آن توجه ویژه داشت بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به این مهم به عنوان یک راهنما در ادامه مسیرمان است.
حسین باقری مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان نیز در این مراسم به اهمیت فاضی مجاز اشاره کرد و گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اهمیت فضای مجازی به انمدازه اهمیت انقلاب است و این کلام حجت را بر همه تمام کرده است.
وی ادامه داد: برخی از نخبگان آمریکایی می گویند تنها راه سقوط جمهوری اسلامی ایران شبکه های اجتماعی است.
مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان بیان کرد: باید تلاش کرد تمام فعالیت های جبهه انقلاب هماهنگ و جبهه ای باشد تا بتوانیم عملکردمان را به خوبی انعکاس دهیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.