• تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 20:02
  • کد خبر : 13089
  • چاپ خبر

جلسه هماهنگی برگزاری شور عاطفه ها در مدارس شهرستان راور برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ جلسه هماهنگی برگزاری شور عاطفه ها در مدارس شهرستان راور باحضور مسئولین آموزش و پرورش و کمیته امدادامام خمینی (ره) راور برگزار شد و بر جمع آوری کمک برای دانش آموزان بی بضاعت، تأکید شد.  آقای بستان پیرا رئیس اداره آموزش و پرورش راور در این جلسه با اشاره

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ جلسه هماهنگی برگزاری شور عاطفه ها در مدارس شهرستان راور باحضور مسئولین آموزش و پرورش و کمیته امدادامام خمینی (ره) راور برگزار شد و بر جمع آوری کمک برای دانش آموزان بی بضاعت، تأکید شد.

 آقای بستان پیرا رئیس اداره آموزش و پرورش راور در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و لزوم توجه به دانش آموزان بی بضاعت، برگزاری مراسم شور عاطفه ها را فرصت مناسبی جهت رفع مشکلات مالی این دانش آموزان عنوان کرد و مقرر شد مراسم شور عاطفه ها همزمان با مدارس سراسر کشور در تمامی مدارس منطقه و به صورت نمادین با حضور مسئولین در یکی از مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

در ادامه حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد امام خمینی راور ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه آموزش و پروش در مراسمات جشن نیکوکاری و عاطفه ها و طرح اکرام با این نهاد گفت: مراسم شور عاطفه ها امسال از ۲۲شهریور لغایت ۱۱مهر ۱۳۹۹ برگزار می گردد که   از طریق  کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در مراسم «شور عاطفه‌ها» نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد اقدام خواهیم نمود و هدفگذاری جهت خرید چندین دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان تحت حمایت صورت گرفته است.

طاهری افزود: شیوع کرونا شرایط برپایی پایگاه های شهری را در شور عاطفه های امسال مشکل کرده است و مردم و خیران تا جای ممکن کمکهای خود را از طریق روشهای نوین اهدا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.