• تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 23:43
  • کد خبر : 11925
  • چاپ خبر

جزئیات برنامه های اربعین سردار سلیمانی در کرمان

به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از خبرگزاری مهر ؛ سرهنگ سیاوش مسلمی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: روز ۲۷ بهمن ماه از ساعت ۲ تا ۴ بعد از ظهر برنامه اربعین شهدای مقاومت به صورت رسمی در مصلی امام

به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از خبرگزاری مهر ؛ سرهنگ سیاوش مسلمی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: روز ۲۷ بهمن ماه از ساعت ۲ تا ۴ بعد از ظهر برنامه اربعین شهدای مقاومت به صورت رسمی در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام رئیسی است همچنین بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی توسط امام جمعه کرمان قرائت می‌شود در این مراسم شاهد مداحی حاج صادق آهنگران خواهیم بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: علاقمندان زیادی از روز قبل در گلزار شهدا حضور دارند بنابراین از صبح روز ۲۷ بهمن برنامه‌هایی از جمله مداحی، روایتگری همسنگران حاج قاسم، پخش کلیپ و … پیش‌بینی شده است.

مسلمی به محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۷ بهمن ماه اشاره کرد و یادآور شد: در این روز مسیر میدان بیرم‌آباد به طرف گلزار شهدا مسدود است همچنین خیابان زریسف تا قبل از پل زیر گذر بسته خواهد شد و از سمت جاده سیدی به سمت گنبد جبلیه مسدود می‌شود.

وی تصریح کرد: شایعاتی مبنی بر اینکه پیاده روی به مناسبت اربعین حاج قاسم نداریم همچنین اعزام کاروان به صورت رسمی نداریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: تعدادی موکب از استان‌های دیگر از بعد از هفتم این شهید برای پذیرایی اعلام آمادگی کرده‌اند از جمله هرمزگان، خوزستان، یزد و اصفهان همچنین تعداد زیادی موکب به صورت خودجوش حضور دارند.

مسلمی ابراز داشت: اسکان زائران مسئله دیگری است که مد نظر داریم همچنین در راستای ایجاد ستاد اسکان دائمی نیز اقداماتی انجام شده از جمله اینکه یکسری زیر ساخت‌ها فراهم شده همچنین شماره تلفن آزاد ۲ _ ۳۲۷۳۵۷۰۱ که از صبح تا ۱۰ شب به صورت مستمر پاسخگو هستند و شماره پیامکی ۳۰۰۰۶۲۶۴ در خدمت زائران می‌باشد و خط فاکس ۰۳۴۳۲۷۱۷۷۱۲ نیز پاسخگوی زائران است و ۰۹۱۳۳۴۳۱۹۷۵ آقای افشار مسئول اسکان زائران است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.