• تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 20:08
  • کد خبر : 13280
  • چاپ خبر

توقیف پراید با ۱۰۰ کیلو شیشه در راور

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۰ کیلو شیشه و دستگیری یک متهم در عملیات تکاوران یگان ۱۱۳ شهرستان “راور” خبر داد. به گزارش پایگاه خبری راورسلام، به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار”عبدالرضا ناظری” گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۳شهرستان”راور” با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای حمل یک محموله مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۰ کیلو شیشه و دستگیری یک متهم در عملیات تکاوران یگان ۱۱۳ شهرستان “راور” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راورسلام، به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار”عبدالرضا ناظری” گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۳شهرستان”راور” با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای حمل یک محموله مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور به سمت استان های شمالی مطلع شدند.

وی گفت: ماموران به محورهای مورد نظر اعزام و پس از گذشت زمانی در محور “کرمان_راور” به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرارکرد و در نهایت با عکس العمل به موقع ماموران متوقف شد و در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم شیشه کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس برای حفظ امنیت و آرامش مردم قاطعانه با سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد و مردم عزیز ما می توانند در صورت اطلاع از هرگونه خبری در این حوزه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.