• تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 تیر 1400 - 11:59
  • کد خبر : 13948
  • چاپ خبر

ترمز احداث معاینه فنی در شهرستان راور کشیده شد

ابراهیمی مسئول مرکز معاینه فنی شهرستان راور: با وجود پیگیری های بنده و فرماندار شهرستان راور، متاسفانه احادث مرکز معاینه فنی خودرو راور به اغما رفت، و در صورت حل نشدن مشکل پروژه را به کوهبنان منتقل خواهم کرد. به گزارش پایگاه خبری راور سلام‌؛ ابراهیمی مسئول مرکز معاینه فنی خودرو شهر راور، بیان کرد:

ابراهیمی مسئول مرکز معاینه فنی شهرستان راور: با وجود پیگیری های بنده و فرماندار شهرستان راور، متاسفانه احادث مرکز معاینه فنی خودرو راور به اغما رفت، و در صورت حل نشدن مشکل پروژه را به کوهبنان منتقل خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام‌؛ ابراهیمی مسئول مرکز معاینه فنی خودرو شهر راور، بیان کرد: پروسه اداری برای اخذ مجوز مرکز معاینه فنی از سال ٩۶ در شهرستان راور با هزینه ای بالغ بر ۴/۵ میلیارد تومان آغاز، که همچنان با کارشکنی های ستاد مرکز معاینه فنی رو به رو است.

وی اظهار داشت: علی رغم هزینه های گزاف احداث مرکز معاینه فنی، هیچ گونه تسهیلاتی در این رابطه دریافت نکرده و تمامی هزینه های صورت گرفته در این مدت از پس انداز شخصی بنده بوده است.

وی در ادامه مطرح کرد: در صورتی که این مبلغ را در هر حیطه ی دیگری صرف میکردم، قطعا درآمد بیشتری کسب مینمودم، اما برای خدمت به مردم شهر راور، رونق اقتصاد و همچنین کاهش خطرات مربوط به حوادث جاده ای، اقدام به راه اندازی این مرکز کردم.

ابراهیمی تاکید کرد: من تمام دارایی خود را صرف این پروژه کرده ام، پروژه ای که نقطه قوت شهرستان محسوب می شود و در پیشرفت آن نقش مهمی دارد و اگر ظرف سه الی چهار ماه دیگر مشکل بنده حل نگردد تا سال ١۴٠١ این پروژه را به شهرستان کوهبنان منتقل خواهم کرد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: از جناب آقای مهندس اژدری فرماندار محترم شهرستان راور بابت حمایت های زیادی که در این رابطه داشته اند تقدیر و تشکر مینمایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.