• تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1399 - 16:10
  • کد خبر : 13017
  • چاپ خبر

تجهیز بیمارستان راور به دو تخت آی سی یو و یک دستگاه ونتیلاتور

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ با پیگیری های انجام شده توسط پروفسور زاهدی نماینده مردم راور و کرمان، با توجه به نیاز شبکه بهداشت و درمان، از طریق دانشگاه علوم پزشکی کرمان یک دستگاه ونتیلاتور و دو تخت آی سی یو در اختیار بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان راور قرار گرفت. زاهدی در دیدار با

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ با پیگیری های انجام شده توسط پروفسور زاهدی نماینده مردم راور و کرمان، با توجه به نیاز شبکه بهداشت و درمان، از طریق دانشگاه علوم پزشکی کرمان یک دستگاه ونتیلاتور و دو تخت آی سی یو در اختیار بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان راور قرار گرفت.

زاهدی در دیدار با پیشگویی رییس شبکه بهداشت و درمان راور از تلاش های بی وقفه کادر بیمارستان راور اعم از پرسنل، پرستاران، پزشکان و مدافعین خط مقدم در مبارزه با بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرد.

دکتر پیشگویی نیز ضمن قدردانی از پیگیری و مکاتبات دکتر زاهدی جهت تجهیز بخش آی سی یو گفت: در صورتی که دستگاه مانیتورینگ آی سی یو تهیه شود در اسرع وقت این بخش افتتاح و راه اندازی خواهد شد، در همین رابطه زاهدی طی رایزنی هایی قول مساعدت در تجهیز بیمارستان به این دستگاه را داد.

با راه اندازی بخش آی سی یو که یکی از حیاتی ترین قسمت های یک بیمارستان است، شهروندان و بیمارانی که با مشکلات حاد تنفسی دست و پنجه نرم می کنند، از مراجعه به مرکز استان و شهرهای مجاور بی نیاز خواهند شد و مداوای بیماران در همین بخش صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.