• تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 16:56
  • کد خبر : 12934
  • چاپ خبر

بیانیه فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه شهرستان راور به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری راور سلام،متن ​بیانیه فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه شهرستان راور به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر میباشد: امام خامنه ای: خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند. ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری

به گزارش پایگاه خبری راور سلام،متن ​بیانیه فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه شهرستان راور به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر میباشد:

امام خامنه ای: خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است را به تمامی خبرنگاران شهرستان که طلایه داران جبهه آگاهی تبریک عرض می نماییم.

روز هفدهم مردادماه که مزین شده به نام خبرنگار فرصت مغتنمی است برای نکوداشت عزیزانی که در راه نشر و اعتلای فرهنگ این مرز و بوم قلم فرسایی می کنند. خبرنگاران در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی بوده و چشم بینا و زبان گویای مردمند. امروزه رسانه یکی از ملزومات زندگی افراد جامعه محسوب می‌شود، هرکسی بنا به ضرورت‌هایی که دارد به دانستن اخبار نیازمند است و اگر مردم جامعه به اخبار دسترسی نداشته باشند دچار آشفتگی می‌شوند که این نشان از اهمیت رسانه و نقش ویژه خبرنگاران دارد.

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه راور

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.