• تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 20:03
  • کد خبر : 14094
  • چاپ خبر

بازدید مسئولین از کشتارگاه دام و فروشگاه شهر و شهروند

رئیس شورای پیشگیری از وقوع بزه، دادستان و جمعی از مسئولین شهرستان راور از کشتارگاه دام و فروشگاه شهر و شهروند شهرداری راور بازدید کردند. به گزارش راور سلام؛ در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از تخلفات بهداشتی و جلوگیری از موجبات کشتار دام های مولد و آبستن، با حضور رئیس دادگستری، معاون

رئیس شورای پیشگیری از وقوع بزه، دادستان و جمعی از مسئولین شهرستان راور از کشتارگاه دام و فروشگاه شهر و شهروند شهرداری راور بازدید کردند.

به گزارش راور سلام؛ در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از تخلفات بهداشتی و جلوگیری از موجبات کشتار دام های مولد و آبستن، با حضور رئیس دادگستری، معاون دادستان، فرماندهان انتظامی و سپاه، شهردار و رؤسای ادارات جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت، دامپزشکی، از بخش‌های مختلف کشتارگاه شهرستان راور، از جمله محل نگهداری دام، سالن کشتارگاه، پیش سرد کن و محوطه کشتارگاه و روند توزیع محصولات پروتئینی در فروشگاه شهر و شهروند، بازدید به عمل آمد.

در حاشیه این بازدید دکتر فرحبخش گفت: مسئولین کشتارگاه باید توجه جدی به سلامت و امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات و پروتکل های بهداشتی، داشته باشند.

وی در ادامه افزود: به همت ادارات مسئول در حوزه بازار و با نظارت اداره صنعت و معدن و دامپزشکی و جهاد کشاورزی، در شرایط سالم و بهداشتی و با قیمت مناسب، شاهد عرضه منصفانه و بهداشتی محصولات پروتوئینی، در سطح شهرستان می باشیم.

در ادامه استوار زاده معاون دادستان راور گفت: خط قرمز دادستانی امنیت غذایی و سلامت جامعه است و با هر گونه تخلف در زمینه کشتار غیر مجاز و دام های مولد و آبستن برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: فروشگاه مردم‌ نهاد شهر و شهروند، می تواند با توزیع کالاهای ارزان خصوصا گوشت و میوه از سود جویی جلوگیری، باعث ایجاد فضای رقابت سالم رقابت و کنترل و تنظیم بازار و در نهایت کاهش قیمت ها گردد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.