• تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1400 - 20:25
  • کد خبر : 14068
  • چاپ خبر

اهدای ۱۰۰ بسته سبد کالا به اقشار آسیب دیده از کرونا در راور

با همت خیرین تعداد صد سبد کالا به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در راور اهدا شد. به گزارش “راور سلام“؛ حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان اقشار آسیب‌ دیده از ویروس کرونا، با همت خیران و نیکوکاران تهرانی تعداد صد

با همت خیرین تعداد صد سبد کالا به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در راور اهدا شد.

به گزارش “راور سلام“؛ حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان اقشار آسیب‌ دیده از ویروس کرونا، با همت خیران و نیکوکاران تهرانی تعداد صد بسته سبد کالا شامل چندین قلم مواد غذایی تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع گردید.

رئیس کمیته امداد راور با قدردانی از همکاری خوب خیران به‌ ویژه خیرین نوع دوست تهرانی با این نهاد در کمک به خانوارهای ایتام و نیازمند بیان کرد: ارزش ریالی هر سبد کالا پنج میلیون ریال جمعا به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال می باشد که توسط خیرین تهرانی تامین گردیده است.

وی افزود: این خیرین علاوه بر مساعدت های موردی، ماهیانه کمک‌ هایی به‌ صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد راور پرداخت می نمایند.

حجت الاسلام طاهری در ادامه گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و اینکه خانوارهای زیادی تحت این شرایط آسیب دیده اند سعی داریم با ارائه کمک های معیشتی و با اجرای طرح مفتاح الجنه و سرکشی از نیازمندان بخش ناچیزی از مشکلات معیشتی این خانوارها را حل کنیم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.