• تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1400 - 7:52
  • کد خبر : 13837
  • چاپ خبر

انتخابات مظهر احقاق حق و تکلیف مردم است

به گزارش راورسلام؛ نماز جمعه این هفته راور به امامت حجت الاسلام علی تویسر‌کانی اقامه شد. خطیب نمازجمعه راور در خطبه های این هفته پس از سفارش به تقوای الهی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی و جانگداز بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به بیان ویژگی های ایشان پرداخت و گفت: امام در مبارزه

به گزارش راورسلام؛ نماز جمعه این هفته راور به امامت حجت الاسلام علی تویسر‌کانی اقامه شد.

خطیب نمازجمعه راور در خطبه های این هفته پس از سفارش به تقوای الهی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی و جانگداز بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به بیان ویژگی های ایشان پرداخت و گفت: امام در مبارزه با کفار، مشرکین و منافقین هیچ گاه کوتاه نیامده و با شدت در مقابل آن ها می ایستاند و می خواستند نشان دهند که در سایه کفر به چه ذلت و حقارتی رسیده اند.

وی ادامه داد: اما امام، با این شدت و غلظت در مقابل کفار و مشرکین، لطافت عجیبی در روح و روانش بود.

امام جمعه راور عنوان کرد: امروز روز قدردانی و تجلیل از این شخصیت بی نظیر و بی بدیل است.

وی افزود: تجلیل از امام بزرگوار فقط یک قدردانی بخاطر گذشته او نیست، تجلیل از امام به معنای اصرار و پافشاری بر آن‌ خط و راهی است که با انقلاب، با قیام، با سیره و وصیت نامه خود برای ملت ایران و همه مسلمانان جهان باقی گذاشت.

حجت الاسلام تویسرکانی بیان کرد: امام به عنوان یک الگو و معلم در ذهن ما و واقعیت جامعه ما حضور دارد، با اینکه از حضور فیزیکی او محرومیم اما درس و فکر امام هست و این درسی است که تمام ملت ایران و همه مسلمانان عالم به آن احتیاج دارند.

وی در ادامه گفت: در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام بزرگوار در آستانه یک آزمون بزرگ قرار داری، انتخابات شوخی نیست خیلی پیچیده است و دشمن روی آن خیلی سرمایه گذاری کرده است، آن را جدی بگیرید.

امام جمعه راور با اشاره به سخنان رهبری اظهار کرد: انتخابات فقط یک پدیده سیاسی نیست، انتخابات مظهر حضور مردم مظهر احقاق حق و تکلیف مردم است که بیایند سرنوشت کشورشان را بدست خودشان معین کنند، این حق مردم است و متعلق به آنها اما تکلیف هم هست.

حجت الاسلام تویسرکانی در پایان گفت: فریب شعار ها و وعده های نامزد هارا نخورید و کارنامه آن ها را ببینید.

انتهای پیام/ کارگرزاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.