• تاریخ انتشار : یکشنبه 4 خرداد 1399 - 17:50
  • کد خبر : 12416
  • چاپ خبر

اقامه نماز عید فطر به شکرانه ی یک ماه بندگی خالصانه در راور/ خطبه های نماز عید فطر

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ همزمان با سرار کشور نماز وحدت آفرین عید سعید فطر با حضور باشکوه نمازگزاران در سه مکان راور ( بلوار امام علی روبرو مسجد جامع، مسجد صاحب الزمان و  مسجد میلانی ) برگزار شد. که این نماز در محل بلوار امام علی به امامت حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ همزمان با سرار کشور نماز وحدت آفرین عید سعید فطر با حضور باشکوه نمازگزاران در سه مکان راور ( بلوار امام علی روبرو مسجد جامع، مسجد صاحب الزمان و  مسجد میلانی ) برگزار شد.

که این نماز در محل بلوار امام علی به امامت حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور اقامه شد.

حجت الاسلام علی تویسرکانی در خطبه اول نماز عید فطر در شهرستان راور ضمن تبریک فرخنده عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: پس از یک ماه عبادت و بندگی و بهره گیری از فضیلت این ماه ارزشمند امروز آماده ایم برای دریافت اجر و پاداش.

امام جمعه شهرستان راور افزود: با تمام وجود بدانیم ماه رمضان ماه تقواست که باید با انجام اعمالی که وارد شده بر این سرمایه عظیم معنوی بیفزاییم.

وی گفت : تقوا که جلوی لغزش های مارا میگیرد باید بطور همه جانبه و در همه ابعاد صورت بگیرد.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه گفت: تقوا جلوی گناه را که باعث تمام مشکلات هست را میگیرد و روزه باعث می شود این تقوا برای ما ایجاد و جلوی گناهان را بگیرد، به سعادت اخروی برسیم و مایه سرافرازی ما در دنیای آخرت باشد.

تویسرکانی در خطبه دوم نماز عید فطر ضمن سفارش مجدد نمازگزاران به تقوا توصیه کرد: در این شرایط خاصی که بر کشور حاکم است اصول بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی را که به نفع خودمان است را رعایت کنیم.

وی گفت: مراحل مختلفی را پشت سرگذاشته ایم و اکنون به مرحله چهارم رسیده ایم انشاءالله این شرایط را پشت سرگذاشته و به شرایط عادی برسیم.

تویسرکانی در آخر بیان کرد: اکنون که آغاز سال معنوی ما است و در ماه رمضان پاک شدیم و از گناهانمان کاسته شد انشاءالله بتوانیم زندگی خود را به بهترین نحو از سر بگیریم و بتوانیم وظایف خود را درست به جا بیاوریم.

انتهای پیام/ کارگرزاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.