• تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 20:29
  • کد خبر : 14079
  • چاپ خبر

افتتاح مرکز نیکوکاری میثاق در بخش کوهساران

به گزارش “راور سلام”؛مرکز نیکوکاری میثاق به عنوان اولین مرکز نیکوکاری بخش کوهساران با حضور رئیس کمیته امداد راور و جمعی از مسئولین افتتاح گردید. حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری میثاق هجدک، هدف از تأسیس مراکز نیکوکاری را توسعه فرهنگ انفاق و احسان در سطح جامعه و مردم

به گزارش “راور سلام”؛مرکز نیکوکاری میثاق به عنوان اولین مرکز نیکوکاری بخش کوهساران با حضور رئیس کمیته امداد راور و جمعی از مسئولین افتتاح گردید.

حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری میثاق هجدک، هدف از تأسیس مراکز نیکوکاری را توسعه فرهنگ انفاق و احسان در سطح جامعه و مردم دانست و اظهار داشت: مراکز نیکوکاری در راستای توسعه مشارکت های مردمی و تسریع در ارائه خدمت به محرومان و تحت نظارت مستقیم نهاد مقدس کمیته امداد در سطح شهرستان فعالیت می نمایند.

وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری با توان مردمی و انگیزه های برخواسته از اعتقادات دینی برای خدمت به نیازمندان ایجاد شده است و برای توانمندسازی و مهارت ورزی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمندان حول محور اقدامات کمیته امداد گام بر میدارد.
رئیس کمیته امداد راور تصریح کرد: تهیه جهیزیه ، کمک به نیازمندان،کمک در امر ازدواج جوانان و ارائه کمک‌های مومنانه از فعالیت‌های برجسته مرکز نیکوکاری میثاق در بخش کوهساران می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه مراکز نیکوکاری و کمک‌های خیران، خدمات‌رسانی به نیازمندان و رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر بخش کوهساران در زمینه‌های معیشت، مسکن، درمان، آموزش و اشتغال با سهولت بهتر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

در پایان این مراسم ، مجوز مرکز نیکوکاری به همراه مهر مرکز و احکام صادره هیات عامل اجرایی تحویل آقای محمدعلی عباس‌زاده (رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری میثاق کوهساران) گردید.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.