• تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1399 - 18:07
  • کد خبر : 13020
  • چاپ خبر

افتتاح طرح آبیاری قطره ای و کم فشار در شهرستان راور

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ در دومین روز از هفته دولت با حضور موسوی معاون استاندار، جاویدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس اژدری فرماندار شهرستان، قنبری مدیر جهاد کشاورزی راور و تعدادی از مسئولین شهرستان دو طرح کشاورزی در راور افتتاح شد. قنبری بیان کرد : دو طرح کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ در دومین روز از هفته دولت با حضور موسوی معاون استاندار، جاویدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس اژدری فرماندار شهرستان، قنبری مدیر جهاد کشاورزی راور و تعدادی از مسئولین شهرستان دو طرح کشاورزی در راور افتتاح شد.

قنبری بیان کرد : دو طرح کشاورزی شامل یک طرح آبیاری قطره ای در سطح ۱۲۴ هکتار با اعتبار دولتی ۱۶۱۲ میلیون تومان و هزینه شخصی ۷۰۰ میلیون تومان در روستای یوسف آباد و یک طرح آبیاری کم فشار در سطح ۷۰ هکتار با اعتبار دولتی ۴۹۰ میلیون تومان و هزینه شخصی ۱۱۰ میلیون تومان می باشد، افتتاح شد.

وی ادامه داد: از دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته یک طرح آبیاری کم فشار در سطح ۸۰ هکتار با اعتبار دولتی ۳۶۰ میلیون تومان و یک طرح پرورش گوسفتد به ظرفیت ۵۰۰۰ راس با تسهیلات بانکی ۲۰۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: تا قبل از دولت تدبیر و امید ۷۲۵ هکتار آبیاری نوین اجرا شده بود و از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون میزان ۱۷۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.