• تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 9:40
  • کد خبر : 13418
  • چاپ خبر

اختصاص تسهیلات با سود کم به پرورش دهندگان زالو توسط کمیته امداد راور

حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور از اختصاص تسهیلات با سود کم به پرورش دهندگان زالو خبرداد. به گزارش پایگاه خبری “راور سلام”؛ حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور با بیان اینکه ایجاد شغل بادوام و دارای درآمد مناسب‌ از جمله اهداف مهم کمیته امداد راور است، اظهار کرد: از آنجایی که بخشی

حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور از اختصاص تسهیلات با سود کم به پرورش دهندگان زالو خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری “راور سلام”؛ حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور با بیان اینکه ایجاد شغل بادوام و دارای درآمد مناسب‌ از جمله اهداف مهم کمیته امداد راور است، اظهار کرد: از آنجایی که بخشی از افراد تحت حمایت قادر به مدیریت کامل یک کسب و کار نیستند و امکان دارد در صورت اجرای طرح اشتغال در ایجاد درآمد با ثبات دچار مشکل شوند؛ بنابراین سبک جدیدی برای اشتغال این مددجویان توسط کمیته امداد در دست اجراست.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: کمیته امداد به منظور ایجاد اشتغال مولد و پایدار در راستای حمایت از تولید داخلی با استفاده از کلان پروژه راهبری شغلی در زمینه پرورش زالو با اعطای تسهیلات بانکی چهار درصد از واجدین شرایط ثبت نام بعمل می آورد.

وی با بیان اینکه پرورش زالو تجارتی پرسود، اما ناشناخته برای اشتغال مددجویان کمیته امداد است، افزود: این طرح علاوه بر کمک به اشتغال خانواده‌های تحت حمایت موجب تحول عظیم برای سلامتی افراد جامعه از سوی زالو درمانی و درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌شود و پرورش زالو یک پتانسیل بالای اقتصادی است که در زمینه اشتغال می‌توان از آن بهره برد.

رئیس کمیته امداد راور خاطر نشان کرد: مددجویان دائمی و تبصره ۱۴ سرپرست خانواده که کمک معیشت از امداد دریافت می نمایند و افراد غیر تحت پوشش سرپرست خانواده که حقوق بگیر و بیمه کارفرمایی نبوده و تاکنون از تسهیلات اشتغال استفاده نکرده باشند می توانند در این طرح ثبت نام نمایند.

حجت الاسلام طاهری اظهار کرد: جهت متقاضیان دوره آموزشی در زمینه پرورش و تکثیر زالو برگزار خواهد شد و باعنایت به ویژگی خاص طرح، توسط راهبران شغلی متخصص و خبره از مشاوره ،آموزش، تهیه نهاده های تولید و خرید تضمینی تولیدات پشتیبانی می گردند.

وی در پایان بیان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به واحد اشتغال کمیته امداد راور آقای روح الله شمسی نژاد مراجعه یا با شماره ۳۳۷۲۲۲۸۶تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.