• تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 8:36
  • کد خبر : 14082
  • چاپ خبر

اجرای طرح الکترونیکی QR کد برای پرداخت صدقات در شهرستان راور

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور اظهار داشت: با تولید کدهای QR برای تمامی مشترکین صندوق های صدقات خانگی، نیکوکاران راوری از این ‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت کنند. رئیس کمیته امداد راور از اجرای طرح پرداخت صدقه از طریق کد QR در

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور اظهار داشت: با تولید کدهای QR برای تمامی مشترکین صندوق های صدقات خانگی، نیکوکاران راوری از این ‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت کنند.

رئیس کمیته امداد راور از اجرای طرح پرداخت صدقه از طریق کد QR در شهرستان راور خبر داد و تصریح کرد: این نهاد درصدد است از شیوه‌های نوین در بستر الکترونیکی به ویژه در شرایط سخت کرونایی برای دریافت کمک‌های مردمی اقدام کند.

وی افزود: با تولید و چاپ لیبل های QR برای صنادیق صدقات و نصب آنها توسط نیروهای مشارکت و مراکز نیکوکاری کمیته امداد ، امکان پرداخت از این طریق برای مشترکان فراهم شده است.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: مشترکین صنادیق صدقات خانگی می‌توانند با نصب «اسکنر بارکد» بر روی گوشی همراه خود با استفاده از دوربین کد QR را اسکن کرده تا گوشی به طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به وارد کردن مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد راور عدم نیاز به مراجعه حضوری و پیشگیری از انتقال بیماری‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و همچنین جلوگیری از استهلاک پول ملی را از اهم مزایای اجرای طرح مذکور دانست و تاکید کرد: یکی از راه های مساعدت‌ها و نذورات خیرین از طریق اسکن کد کیو.آر نصب شده بر روی صنادیق خواهد بود.

حجت الاسلام طاهری، با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات، گفت: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان و ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه می گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.