• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 13:37
  • کد خبر : 13814
  • چاپ خبر

اجراء طرح شهید سلیمانی در شهرستان راور

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، سرهنگ عبدالهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور در جلسه شورای اداری صبح امروز، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: در این عملیات مهم ٢۵ نفر از رزمندگان راوری شرکت داشته و متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، به نمایندگی از رزمندگان از ٣ نفر از آن ها

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، سرهنگ عبدالهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور در جلسه شورای اداری صبح امروز، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: در این عملیات مهم ٢۵ نفر از رزمندگان راوری شرکت داشته و متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، به نمایندگی از رزمندگان از ٣ نفر از آن ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی گفت :در دهه ٧٠ تفاهم نامه ای بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین که برای ریشه کنی فلج اطفال بسته شد که این طرح با یاری مردم و بسیجیان با موفقیت جهانی همراه بود.

عبدالهی اظهار داشت: بر اساس طرح ریشه کنی فلج اطفال،طرح شهید سلیمانی در برای کنترل کووید۱۹ در آبان ماه سال گذشته در ایران اجراء و دهم آذر ماه با حضور ١٣٨ نفر به صورت متناوب بسیجیان خواهر و برادر در این شهرستان برگزار شد.

وی اظهار داشت :به دلیل استقبال کم و بازه زمانی خاصی که برای رده های سنی گفته شده، طرح واکسیناسیون کرونا قرار است خانه به خانه انجام شود که خوشبختانه این طرح در کشور در حال اجراء میباشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیان کرد : با همت فرماندار و آب و فاضلاب راور ٨ روستا در منطقه کوهساران که آب رسانی به صورت تانکر انجام می‌شد، شناسایی و آب رسانی در مراحل پایانی است که خوشبختانه ٨٠ درصد کار انجام شده و تا پانزدهم خرداد ماه افتتاح میگردد.

سرهنگ عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که مردم را به عدم حضور به پای صندوق رای تشویق می‌کنند دلسوز مردم نیستند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.