• تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 9:22
  • کد خبر : 11754
  • چاپ خبر

آخرین وضعیت راه‌های استان کرمان؛ ۳۷۰ راهدار در جاده‌های کرمان مستقر هستند

به گزارش مجله خبری “راور سلام ” به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سیدعلی حاج‌سیدعلیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و راهداران ما در آنها مستقر هستند. وی با بیان اینکه تنها

به گزارش مجله خبری “راور سلام ” به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سیدعلی حاج‌سیدعلیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و راهداران ما در آنها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه تنها دو راه روستایی خاکی در منطقه کوهپایه کرمان مسدود است گفت: این راه‌ها روستایی سخت هستند و به سبب اینکه در مسیر رودخانه قرار دارند هر زمان که بارندگی شود مسدود می‌شود که با بهتر شدن وضعیت جوی برای بازگشایی آنها اقدام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با عنوان اینکه در راه‌های اصلی و فرعی استان هیچ مشکلی نداشته و باز هستند افزود: ۳۷۰ نفر از راهداران استان از ۱۵ آذر امسال در جاده‌ها مستقر شدند.

وی با اشاره به وجود ۲۵ گردنه برفگیر در استان گفت: ۱۸۶ دستگاه راهداری در ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار در حال فعالیت هستند که در چند روز گذشته به واسطه شرایط آب و هوایی راهداران ما به صورت شبانه روز فعال بودند.

حاج‌ سیدعلیخانی با بیان اینکه دوربین‌های نظارت تصویری راهداری نیز به مرکز مدیرات راه‌ها متصل بوده و وضعیت جاده‌ها به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود افزود: با وجود شدت بارندگی‌ها هیچ مشکلی در راه‌های استان نداشتیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.