• تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 15:00
  • کد خبر : 13293
  • چاپ خبر

جلسه هم اندیشی روئسای آموزش و پرورش و کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ جلسه مشترک کمیته ی امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش به منظور تعامل و ایجاد راهکارهایی جهت شناسایی و کمک رسانی به دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت مناطق محروم بخش کوهساران تشکیل شد. در ابتدای این جلسه آقای بستان پیرا مدیر آموزش و پرورش راور با اشاره به

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ جلسه مشترک کمیته ی امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش به منظور تعامل و ایجاد راهکارهایی جهت شناسایی و کمک رسانی به دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت مناطق محروم بخش کوهساران تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه آقای بستان پیرا مدیر آموزش و پرورش راور با اشاره به تعاملات خوب آموزش و پرورش و کمیته امداد، برگزاری چنین جلساتی را گامی برای انجام کارهای خیر و خداپسندانه دانست و با بیان اینکه در حال حاضر چندین دانش آموز نیاز به حمایتهای ویژه در روستاهای دور افتاده بخش کوهساران شناسایی شده اند به گونه ای که حتی امکانات اولیه زندگی و آموزشی جهت فراگیری دروس را ندارند.

مدیر آموزش و پرورش راور خواستار به میدان آمدن خیرین و نیکوکاران در این عرصه شد و افزود: اگر چه از طریق کمیته امداد و خیریه ها اقداماتی صورت گرفته لیکن با ارائه اطلاعات دقیق این دانش‌آموزان به کمیته امداد سعی در پوشش این قشر نیازمند خواهیم داشت.

حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور در این جلسه ضمن تشکر از همکاری نزدیک و خوب آموزش و پرورش در برنامه ها مختلف این نهاد، اظهار امیدواری کرد که با تدابیر لازم و رایزنی با خیرین نیک اندیش و اهداء سبد کالا به این خانواده ها بتوان گوشه ای از نیازمندی این دانش آموزان عزیز را از قبیل تهیه لوازم التحریر و لوازم اولیه زندگی از طرق مختلف برطرف نمائیم.

رئیس کمیته امداد راور اظهار داشت: اگر چه اعتبارات دولتی ناچیز است اما با کمک خیرین و همکاری آموزش و پرورش امیدواریم کار شناسایی،
جذب و تحت حمایت این دانش آموزان محروم در روستاهای دور افتاده بخش کوهساران جهت تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری»به نحو مطلوبی انجام پذیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.